2010年8月10日 星期二

.關二哥!

是什麼人,就會有什麼樣的朋友,就如講話天馬行空的我,也有這樣的朋友。

(正經事)
友:公屋好平好平又免租半年但係凶宅你會唔會住。
我:唔得,我個人驚有鬼。
友:凶宅係咪送比你都唔住?
我:真係唔得
友:我都接受唔到,會日日都覺得有鬼。
我:你儘管可以話我唔信有主,但我一定信有鬼。
友:然後一有咩唔順利野就覺得關間屋事。
我:會好大壓力。
友:住得唔舒服,如果你好窮呢?
我:窮就無計...
友:係囉.我諗租ge人真係窮到無得選。
我:一係就真心唔信。
友:係囉,要好真心。

(開始講埋無邊際的事)
我:就算我住,我真係會咩都放入去。
友:十字架呀..觀音啊、聖母像啊...
我:係,真係咩都放。
友:我會放埋關二哥
我:哈哈哈,我覺得呢個係爆位!
友:我都覺得好笑,死都要有皇氣。

(遠到扯去火星咁遠)
我:到時你做左警察,你會唔會屋企都有個。
友:買左mini關二哥放係枱頭,幾cute。
我:哈哈哈,我完全想像到。
友:唔知係咪要上香返到差館..我會偷偷地上多兩支,同佢講:私人醒ge
我:你到時可能手機掛飾都有,處處有皇氣
友:仲要識閃ge佢把刀
我:即係有人打比你--佢會閃,然後有個 cute 版鍊咀,我見到真係買比你,唔好講笑。
友:哈哈哈,我想個手機掛飾係cute,但頸鍊想係型型ge。
友:咁你係唔係鍊咀要正經版,你著背心果時 d 人見到會o咀。
友:啲人覺得我好怕死,但啲伙計又會靜靜雞問我係邊度買。
我:到時你 d 型o既比男同事,cute o既比女同事,或者可以出個 bb 版 ( 好似 disney baby mickey )。
友:其實成件事有得撈喎!

***
就是這樣,由正經的《正常人會否住凶宅》,到完全無關係的《凶宅應該放什麼裝飾》,再到扯到「無雷公咁遠」的《關二哥產品》,兩個人說著無邊際的話題,仲要可以接到先厲害。這些又是生活的小點綴!

沒有留言:

張貼留言